Aras-65 Hayırlı Cumalar Anneler🤲 Joie bebek arabasını almayı düşünüyorum, acaba hangi model iyi aranızda kullan Anneler varsa yardımcı olabilir mi. Teşekkürler şimdiden ☺
Reyna Aras-65 joie litetrax 4 kullanıyorum ben çok memnunum sürüşü çok yumuşak çok rahat dağ bayır geziyoruz
Ezgi01 Aras-65 joie muze kullaniyorum manevrasi cok iyi memnunum .katlanabiliyor ve biraz agir.ama birdaha alacak olsam cift yonlu bir bebek arabasi alirdim.anakucagi takilinca yonu bana donuk oluyor ama budefada araba kaba duruyo ve agirlasiyor. Yoksa arabamizdan memnunuz.kasimda indirimde 1200 tl ye almistik
Aras-65 Reyna Kapanıp açılma şekilde çok kolay gözüküyor öyle mi, biz izin için alicazda uçak için kolay olsun istiyoruz😊
Aras-65 Ezgi01 Evet dediğiniz gibi ana kucağı takılınca görünüşü kaba duruyor, ama büyükse eğer bebek diğer şekili çok hoş duruyor fiyatıda indirimde uyguna geliyor 😊
Asliiii Joie chrome kullanıyorum çok memnunum çift yönlü tenteside gayet uzun komple kapatıyor üstünü açma kapama kolay 👍🏼