Arkadaslar selam daha öncede bu postu açtım kızanlar oldu vsvs bebeğim 6 aylık şüphelerm var baska bir doktrda götrdüm ayına göre normal dedi ama ben artk herseyi inceliyorum benmle göz teması az fış fış kaykcı yapsrken gülüyor ama bana bakmıo yemek yedrrkn bakmıyor ve bir kaç kişide fak etti daha beni tanmıyor yabanclra gülüyor dokunlmyı seviyor göz takbi iyi agu gugu seslerde var fakat içime sinmeyen bişide var etrafmdkler normal oldğnu sölüyor of bilmiyorım bide ellerimi uzatnca bazen gelmıo herzmn tepkli değil