Kızlar bebeğim gaz çıkarabiliyor ama aşırı ıkınması var kakasını yapamıyo uyku da bile ıkına ıkına bi hal oldu. Midesinde sürekli şişlik ve gazı var 3. Aya kadar böyle ama gaz çıkarıp kaka yapamaması huzursuz ediyo . Doktora gideceğiz ama gitmeden bir sormak istedim , bu durumla karşılaşan var mı ? Bu arada damla bioga vesaire kullanıyoruz poposunu da zeytinyağı ile uyardım ama maalesef yapamadı. Keşke sütümüzden geçen vitaminler gibi bize de onların ağrıları geçse 🥺