Merhaba arkadaşlar bebeğim 18 aylık. 2 gece önce ateşlendi 1 saat içinde düşürdük çok şükür. Ama şimdi sürekli hapşurıyor ve burnu akıyor. Gribal olduğunu düşünüyorum. Doktorumuz aferin pediatrik verdi onu kullanıyoruz 2 gündür. Sizlerin bu burun akıntısına önereceğiniz doğal çözüm yolları var mı? Akıl akıldan üstündür. Sürekli burnunuz sterimar ile temizliyorum. Ama geçmiyor… Bu arada bebeğim asla burnunu sildirmek istemiyor.