nneslihan Prensesannesi38 bexero aşısı 540 vermiştik nimenrix i hatırlamıyorum tam, bayramdan sonra olacağız 2. Dozunu olacağız
SeraAslan Bexsero yu 530 aldım yanlıs hatırlamıyorsam, diğerini daha bu ay alacağım. Malesef fiyatlar cok yüksek.