Mucizemlina Munevver1 ben sut sagma makinasi kullaniyorum ama malesef bir artis olmuyor. Usdunevustelik birde sisdi sertlesdi saglik ocandaki emzir dedi ama sutum hala az. siz kac dak. Sagdiniz?
Munevver1 Mucizemlina inanın iki emzirme arası 2 saat en fazla oluyordu çok acımasına rağmen bir saat en az sağıyordum, bir süre sonra meme de rahatlıyor. Bebek ne kadar emerse o kadar süt artar dedikleri için o emmediği sürede de sağdım mümkün olduğunca
Ozlemdeveci Mucizemlina benim göğüslerde şişlik bile yok maalesef 15 er dakika sağıyorum bazen daha az oluyor süt gelmediği zaman bırakıyorum uçları çok acıyor o zaman
Mucizemlina Ozlemdeveci benimkinin de uclari iyice aciyor. Zaten yaralqr vardi bebisden dolayi ama sagmakdanda oluyor sanki yara
Ozlemdeveci Mucizemlina evet o yara yapıyor eğer süt gelmiyorsa sağmıcaksın süt gelmeden sapınca sanki yara yapıyor benimkinde de olmaya başlamıştı ilk başta süt gelmeyince bırakıyorum şimdi olmuyor