Alminam asaf-ask Ben kızım 6 aylıkken ameliyat oldum tırnak batmasindan. Ama çektirmedim sadece e batıklar alındı ameliyat sonrası ağrı kesici istemedim çıktıktan hemen sonra emzirdim ama tabi tırnak çekmesinde nasıl olur bilmem