Kir_papatyasiii
Tabiki kullanmanız gerek, benim hamilelikte çıktı tiroitim, ilaca başlamıştık, hala da kullanıyorum 😅 Doktorunuz gelene kadar kullanın, gelince zaten o da sizi dahiliyeye yönlendirip takip başlatır. Beni ayda bir kontrole çağırmıştı dahiliye doktoru hamileliğim boyunca😊 Kilo arttıkça dozunu artıracak doktor. Hayırlı olsun bu arada ❤️❤️