Slndnz benim kizim da 2 ay 12 günlük, aşılardan mi atak dönemi mi sebep oldu bilmiyorum sürekli huysuz benim kizim. Yerde en fazla yarım saat yatıyor. Sürekli evi gezmek istiyor ve kendime döndürdügumde kızımı ağlıyor. Etrafa bakacak, sürekli dolaşacak. Çok yorucu bir süreç sizinkilerde de var mı bu durum.