pinar5595 Günümdeyim. Bu zamana kadar hep az az kanamam olurdu ve yoğun kıvamlı olmazdı. Dünden beri adet oluyormuşum gibi kanamam var. Baya çok ve yoğun. Bu durum normal mi? Son günlere geldiğim için mi böyle acaba yoksa adet mi görüyorum acaba ?
zeynepbalci pinar5595 bende öyle oldum 30. gün bi başladı 40 bitti daha devam etti adet oldum diye yordum ben valla
Cigdemce pinar5595 ben eve geldim geleli olmadim hiç. Ama 35. Gün-de bi anda gelmeye başladı. Adet oldum diye düşündüm 😆