Bebeğim 2,5 aylık 1 buçuk haftadır belirli zamanlarda memeye getirdiğimde bi anda çığlık çığlığa ağlamaya başlıyo sakinleştiriyo tekrar vermeye çalısıyorum ama aynı şeyi tekrar yapıyo 😔 bi akıl verin Allah rızası için başına böyle bişey gelen var mı sağıp vermek istemiyorum ya hiç tutmazsa bi daha diye😔