Saitkereminannesi Prensesannesi38 2 gündür baby turco doğadan kullanıyoruz indirim vardı değerlendirmek için aldım şimdilik memnunum kalıbı da dar degil
Ththth Ben kullanıyorum memnunum sadece bedenleri diğerlerine göre bir tık küçük, pişik olmadı 50 gün oldu
Lilos Biraz kalitesiz duruyor birde geceleri kullandığımda sabaha sızdırmış olabiliyor. Ama pisik vs yapmadı
Adnsare_p Prensesannesi38 İki aydır memnunum kızım mantar oldu Dr bezden ıslak mendil den sudan olabil ecegini söyledi krem verdi geçmişti tekrar oldu kafam karıştı
Seelin Bebeğim doğduğundan beri sleepy kullanıyordum pişik yapıyordu sızdırıyordu 2 aydır baby turco doğadan kullanıyorum ne pişik ne Sızdırma yapmadı çok memnun kaldım bu arada bebeğim 10 aylık
Nesrincente Prensesannesi38 cok memnunum altında sanki bez yok gbı gelıyo bana hatta bı gun babM bıke bez baglama don mı demisti ama en onemlısı hıc sızdırma yasamadım molfix sleepy faln cok sızdırıyordu ust değiştirmekten bıkmıştım
Metehan123 Sleepy baby turco bim.in bezi molfix hep kullandim hepsi de sizma derdi yasadim en son indirimde sleepy.nin bio natural serisini yakaladim bide onu deneyim dedim anca rahat ettim zibin don yikamaktan gina gelmisti
Blablas Prensesannesi38 çok memnunum doğadan serisini kullanıyorum. Sleppy bio natural Kullanıyordum öncesinde fiyatı daha uygun diye buna geçtim de aynı hiç farkı yok bence. Yalnız bir beden büyük kullanıyorum benim kızım 10 buçuk kilo 5 numara kullanıyorum biraz tombis sayılırız.