Yenianneyimmelek Göğsümü 3 haftadır emzirmiyorum küçük başlı diye tek gögüsle devam ediyoruz emzirmediğim gögüs sütüm acımış sağsam tekrardan tatlı süt gelrmi bilgisi olan varmı ?
ANNEBALIIII Yenianneyimmelek evet dün bi yerde okumuştum uzun süre emzirip sağmayınca içinde bir şylerin oranı artıyormuş. Şekerli tad azalıyormuş. Böyle olunca çocuk kabul etmeye biliyormuş. Sağdıkça düzelir.
Yarim_Kilo_Kiyma Yenianneyimmelek Küçük başlıda olsa neden emziriyorsunuz 🙄 Benim göğüs ucum içeri göçük olduğu halde yılmadan emzirmeye çalıştım. 2 göğüs emzirince çok fark ediyor