Kızlar çekik gözlüyüm. Göz kapaklarım düşük. 30 yaşındayım artık ağırlık olmaya başladı. Gözlerim başım ağrıyor. Aslında estetik gibi görünüyor bu ameliyat ama aslında sağlık sorunu.. Ameliyat olmayı düşünüyorum ama işe yarıyor mu sonradan yine göz kapağı düşüyor mu acaba? Bilgisi olan var mı?
