Mirsim ben geçen yaz yaptirmiştim ipek kirpikten daha kullanişli olacagını düşünerek fakat kirpikler kıvırıcı kullanmadan fotoğraflardaki gibi bir volum’e ulaşmadi ıslak kalmiş gibi bir görüntüsü vardi sadece hiç bişey yapmadan kullan şeklinde olamadi benimkisi yapilan yerlede alakalı olabilir tabi benim tecrübem bu şekildeydi