Ebruseyda ayy hiç bilmiyorum. Doktor 3. Ayda gaz beklemeyiz dedi hatta gaz damlasını değiştirmiştim, daha değişiklik yapmayın biterse vermeyin dedi. Hiç de bitecekmiş gibi değil valla. Sürekli karnı şiş, sürekli gurul gurul..
Aynen, sanırım diş sorunları bizde erken başladı gibi. Kafamız yanıyor, eller sürekli agızda ve salyalarımız cok fazla 🤦🏻♀️ daha sünnet olacak.. Oooo ne cok şey varmış.