Yaklaşık iki haftadır aynı şeyleri yaşıyorum. Sağlık ocağında emzirmemem gerektiği söylendi daha da ilerlememesi için. Üç dört gün sağıp vermeyi denedim, hem göğüslerim dinlensin diye, bir farkı olmadı. Üstüne birde mastit oldum, çünkü hiçbir makine bebekler kadar iyi çekmiyor sütü. Şuan emzirmeye devam ediyorum o şekilde. Hametan ve lansinoh krem kullanıyordum düzenli, bi işe yaramadılar. Üç gündür garmastan kullanıyorum daha iyi gibi.. iltihap için antibiyotik yazmışlardı bana, bi doktora görünün ne olur ne olmaz.