Yahya_17 benim kızım kakasını bile öyle zor yapıyordu ki ağlaya ağlaya inletiyordu ortalığı. Yapmam dediğim ne varsa yaptım derece sok poposuna dediler yaptım biogaia sab simblex VS. VS. Damlalar denedim rezene dediler çay kaşığı ı ile verdim kimyon kaynat suyunu ver dediler verdim. Asla yapmam dediğim herşeyi yaptım ama hiç biri kesin çözüm olmadı. Doktorumuz 1 haftaya kadar kakasını yapmaması normal dedi gaz sancıları da normal dedi ama karşında ağlarken moraran bir yavru varken insanın yapmayacağı şey yok. Siz de deneyin aklınıza yatanları belki iyi gelir belki fayda etmez. Ama sabretmekten başka birşey gelmiyor elden. Benim kızım günde 1kere kaka yapıyor gazını kendi çıkarıyor artık çok şükür ama bu evreye gelene kadar onunla ağladım onunla acı çektim Allah yardımcınız olsun ikinizinde ❤️