Feyzam_12 2.ay aşısı oldu dünden önceki gün.. Ama 3 gün banyo ettirilmemesi gerektiğini söylediler.. Yazın sıcağından çok terliyorlar.. Bugün 2.gün..Banyo ettirsem olur muuu??
Oykuaygun Feyzam_12 bekleyin bence yada koluna gelmeyecek şekilde yaptırabilirsiniz ben göbüşünü ve poposunu yıkamıştım