Merhaba, ben 21 mayısta doğum izninie ayrıldım. 12 haziranda doğum gerçekleşti ve işyerime doğum raporunu ilettim. Sorum şu; muhasebe bana sgk bildirisini her ayın 21’inde yapacaklarını ve paramın bir sonraki ayın ilk haftası yatacağını söyledi. 21 haziranda bildiri gözükmüyor e devlette temmuzda para alacak mıyım? Yoksa 21 temmuzda mı yapılacak? Bu kısım kafamda soru işareti. 21 temmuzda yapılacaksa 12 hazirandan 21 temmuza kadar olan param da yatacak mı?
bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim🙏🏼