Adana da oturuyoruz dışarı çıkınca su gibi terkiyoruz evdede klima açık oluyor genelde 25 26 derecede açık ama işte sıcaktan girince oldukça soğuk hissediliyor kizlar dün gece en az 7 8 kez şiddetli ağlamaya uyandı bebeğim boğazında balgam oluşmuş kusar gibi yapiyo cikmiyo şimdide burnu akmaya başladı hapsuruyo oksruyo drunu aricam ama erken hastanın olmuş naisl kolay iyileşir bide bayram sonjna rezervasyonumuzda vardı gitmesem mi bilmiyorum ateşi yok oynuyo gülüyo ama burnu akiyo genzi tıkalı