Günaydın 🌸 kızım ayın 16 sı doğumlu doktor kontrollerimiz de hep 16 sında bu ay da kızımın 3. Doz baxsero aşısı vardı fakat bayram izini diye 14 üne çekmişti asistanı bana söyledi fakat tamamen aklımdan çıkmış 16 sı diye kalmış . 10 gün yoklar saat erken diye de yazamıyorum gece aklıma geldi sabaha Kadar uyuyamadım bir şey olur mu acaba gecikmeli olsa böyle yaptıran oldu mu . 3. Doz aşının ismini de bilmiyorum yine baxsero diye mi geçiyor acaba