Merhaba guzel annler benim.oglum.anne sutu ve mamayla besleniyir 1 ay 2 gunluguz aptamil kullaniyoruz ama.hem cok.kusuyor hemde gazi cok oluyor. Mamafandir belki diyenler bar ama oglumun reflusu var. Sorum su doktorum (Evolvia Ar) diye bi mamayi tavsiye etti. Kullanan annlerimiz varmi acaba. Aptanilde sonra buna gecis yapan kilo alimi.vs grne ayni sekildemi ilerliyor. Bide mamayi yaparken kaynar suyla yapiyorum sizler nasil yapiosunuz belkide ondan kusuyor cocugum bilmiyorum