7 aylık oldu artık belki saat 6da uyanmalar biter en azından 7de kalkar derken 2 gündür 5te kalkıyor. 5 nedir ya zifiri karanlıkta niye uyanıyorsun. Emziriyorum, 25 dakikadır sallıyorum esniyor ama uyumuyor. Diş filan de çıkarmıyor niye böyle oldu ne zaman bu uyku saatleri düzene girer umut yok mu artık ? 😔