Ist2121 Kizlar selam, suan nasilsiniz? Gecti mi ve ne kadar sure sonra gecti? Suan bilek ve el agrisi cekiyorum inanilmaz 28. Haftadayim bilegim iptal koekuyorum bebegine bakamam diye. Veya gecmez diye? Sizinki suan nasil?
MetehaninAnnesiii Ist2121 Bende oldu. Gebelikte 30 hafta civarı basladi.bebegim 3 aylıkken bitti .ben doğumdan sonra ortopedi Dr na gtttm bileklik önerdi bana onu kullandim düzenli olarak medicalden çok faydası oldu. Ona bakabilirsiniz siz de
akidesekerii Ist2121 Benim de çok ağrım olmuştu gün içersinde değil ama uykudan uyandırıyordu elimin kolumun acısı. Hamilelikten sonra geçti birdaha olmadı sizin yazdığınızi okuyunca aklıma geldi.
fatma_6141 Ist2121 benım gecmedi 6 aya gircek kaldıramıyorum bıle doktora gitmedim sizin nasıl dogumdan sonra başladı benım
Nlyckmk Ist2121 merhaba benimde gebeliğimde yaşadıgım bir sorundu uyurken el bilegimden parmaklarıma kadar yayılan bir his agrı elim tutmaz olurdu cok şükür doğumdan hemen sonra geçti bidaha da olmadı cok zor korkuyodum bende öyle kalıcam diye o his beni gece uykumdan uyandırırdı.
Ist2121 MetehaninAnnesiii bende gidecegim ortapediye en azindan bi deneyim o eldivenleri. Yazin sicaginda nasil kullanacaksam tabi :)
Ist2121 fatma_6141 ben suan 28 haftaligim iste sonnderece siddetli bir agri. 20. Haftalarda fln baslamistir.. Ellerim kaskati kesiliyor ve bir sure acamiyorum. Is yaparken fln cok zorlaniyorum. Is dedigim agir bisey ztn yapamiyorum da en ufak hareketimde bile agriyor. Surahiden su bile dolduramiyorum
Yasemin38 Ist2121 korkma canım doğumdan sonra geçiyor yavaş yavaş. Bebeği tutmakta çok fazla sorun yaşamıyorsun ama iş güç uğraşlarını 1 2 ay istemiyor yine eller kollar😊 benim 2 elimdede oluştu malesef hamilelikte şuan bebeğim 6 aylık çok şükür iyiyim.
Esess Ist2121 el bileğimde vardı benim medikalden bileklik almıştım tamamen geçirmesede rahatlatmıştı en azından geceleri sabit tuttuğu için bence sizde bir deneyin. Doğumdan kısa bir süre sonrada hiç kalmadı ağrı
Ist2121 Esess bende alayim bir doktora gorunup en iyisi. Dolaptan tencereyi bile cikaramiyorum suan. O kadar ki zorluyor..
pembekoalam Ist2121 Benim 32. haftada başladı 38. Haftada tamamen geçti. Çok zor gerçekten kaşık bile tutamaz olmuştum. Ama geçiyor sadece biraz sabırlı olmak lazım.
fatma_6141 Ist2121 evet ayni oyle okadar agrıyorki cay dolduramıyorum bebegi kaldıramıyorum tutamıyrum bende bunu cocuk kılolu olduguna yoruyordum dogum yaptım 40 cıktı ondan sonra oldu
Aalya Ist2121 ilk 3 ay cok siddetliydi sonrası hafifledi tabii. Doktora gittim 1 sene ıcınde duzelır demişti duzeldi de sukur 😪
Esess Ist2121 inanın benimde öyleydi kaç tabak bardak kırdığımı hatırlamıyorum bile. Geceleri uykumdan uyanırdım uyuşukluktan Ve ağrıdan .
Niloko Ist2121 ben resmen yüzük parmağımı hareket ettiremezdim. Sanki takılmış gibi tık tık zor açardım. Doğumdan çok kısa süre sonra geçti
Cns_28 Ist2121 benim oğlum 7 buçuk aylık sağ el bileğimde biraz kaldı. Ben doğum yaptıktan sonra daha kötüleşti egzersizlerle baya hafiflettim. Şuan sadece sağ el bileğimde hafif kaldı ağrı.