Dilan123 45 günlük bebeğim var 3 gündür kabız ne yapabilirim evde poposuna zeytinyağı sürdüm ama işe yaramadı 😔
Musam Dilan123 her mamasının içine bir çay kaşığı zeytinyağı katın mama içmiyorsa anne sütünü sağıp verin
Zdk Dilan123 sadece anne sütü alan bebeklerin 1 günde 10 kez kaka yapması da normal 10 güne kadar kaka yapmamaları da normaldir
Deletedmom_16 Dilan123 hiçbir şey fayda etmediyse maalesef ki çözüm fitil.. ilk 3 ay fitilsiz yapamamıştı benim de oğlum 😞 ayyy çok zordu o günler.
Dilan123 Tugce5540 onu da yaptım biraz önce kulak çubuğunu zeytinyağlı poposuna soktum biraz belki sabah yapar 😔
Dilan123 Musam internette zeytinyağı ağızdan vermeyin yazıyor bazı bloglarda siz verdiniz mi bi zararı var mi acaba
eymenkerem Dilan123 bunu öneren bir dr var.mi bilmiyorum ama çok tehlikeli geldi bana ben olsam yapmam asla. Biogaia damla kullaniyor musunuz o iyi geliyor
anayimbenn Dilan123 ben verdim bir problem olmadı 60mm 1 çay kaşığı verdim kabızlık çekti 35günlükken düzeldi hiç bir problem yaşamadım
Ekvatoral Dilan123 ben mamasına katıyorum doktorumuz bir çay kaşığı direkt verebilirsin baktın içmiyor o zaman mamasına kat dedi