Tubafadime Kızlar bebegim 2 güne kadar güzel yapıyordu ama 2 gündür sadece dün gece yaptı daha bugün yapmadı normal mi anneme sordum sütün yarıyor diyor ama bide size sormak istedim
Musam Tubafadime anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar yapmaması normal doktorumuz bize mAmasına bir çay kaşığı zeytinyağı katın demişti ben hemen hemen her mAmasına katarım
anayimbenn Tubafadime emziren anneler için 10 güne kadar normal korkmayın mama takviyesi yapıyorsanız 60mm 1 çay kaşığı zeytinyağ verilebilinir ben verdim hemen yaptı ama bebek kendini kasmıyor zorlamıyor kabız değilse verme gerek yok
Tubafadime Musam canim bebeğim anne sütü alıyor sadece zeytinyağı aklıma geldi ama alıssin istemedim zorlanmadığı için vermedim nette yetersiz beslenme filan diyince cok kafam karıştı. Halbuki emiyorda cisli bez alıyorum suan
Tubafadime anayimbenn yok canim mama vermiyorum emiyor. Ama tereddüte kaldim nette değişik değişik şeyler yazınca rahatsızlığı olmadığı için vermedim zeytinyağı suanlik