iyi geceler umarım uyanık olanlar vardır kızım 7 aylık oldu ek gıdaya geçtik ama hiç birşey yemiyor tadımlar bitti zar zor kahvaltı hazırlıyorum binbir çeşit meyveli yoğurtlar yapıyorum çorbalar sebzeler aklınıza ne gelirse ama yemiyor ağzını bir kapatıyor açmanın imkanı yok ne yapıcam bilmiyorum geçicimi bu dönem çok üzülüyorum tam bir meme aşığı kendisi biberon asla tutmaz zaten kaşıklada yemiyor sadece meyveleri eline verirsem biraz yemeye çalışıyor o kadar vallahi uykularım kaçtı ne yapsam bilemedim gece gece sizlere danışmak istedim