Fidan66 bizde çok yaşadık ilk bir ay.. 40indan sonra her gece 21.00de banyo yaptırıp,emzirip,birde ek olarak 30cc kendi sütümü biberonla verip, loş ışık açıp ve monoton ses açıp uyuyana kadar basında bekledim. Ve inanılmaz ise yaradı,ağlamaları kesildi 1 hafta sonra bu düzene alıştı. Kızım şuan 2.5 aylık ve hala her gece bu şekilde sorunsuz geçiyor. Bir deneyin monoton ses çok ise yarıyor