Merhaba Anneler ;
Başlıktada yazdığım gibi kızım ⅞ gündür ishal gibi çok suluda değil lakin sürekli kaka yapıyor önceleri böyle değildi günde 5-6 kere yapıyor bezi çok doldurmuyor ama azıcık birşey sarı ve yeşil arası kakası anne sütüyle besleniyor bazende mama veriyorum sütüm az olduğu için memleketteyim buradaki doktorun tayini çıkmış doktor yok kolik birde kuzenim ağlamasın diye hep altını açık tuttu ağlıyor diye sürekli suya soktu üşüttü mü acaba 🤦🏻♀️