Pozitifanne1 Hanimlar bebeğim 1 yasinda günde 10 kez falan damla damla sulu ishal ve ateşi var doktor a gittik acile sebebini anlamadı ağrı kesici verip yolladı neden olur ne iyi gelir
Zehra1234 Pozitifanne1 benm kızımında atesi var calpol ve iburamin dönüşümlü kullanyorm sirkeli suyla soguk uygulama yapıyorum onunda hala düşmedi
Yaramazcocuklar Zehra1234 iburamin calpol bu çocuğa ne yapacak deseydiniz hiçbir etkisi yok yazıp yazıp gönderiyorlar almiyorum artık ben calpol ve iburamin