Miniminimini emziriyorsanız eğer siz anason veya papatya çayı içseniz bir faydası olur mu acaba rahatlatıcı etkileri var uykuda yapıyorlar ama emzirme döneminde olan bebeklerin annesinin içmesini bebeğe sütten geçmesini tavsiye ediyorlar. ben emziremediğim için 2 aylıkken işitme testi için anason çayını direkt içirmiştim uyumasında çok etkili olmuştu