Ataselim Kızlar 15 Temmuz sabahı doğum yaptım. Bebeğim uyku halinde sürekli kaç saatte bir uyandırmam gerekli emzirmek için.
Miniminimini Ataselim ben cok düzenli 2 saatte bir emzirdim uyanmiyordu doktorum topugunu sıkkın dedi sarılık olmadi 52 günlük olduk
Minikegem21 Ataselim Allah analı babalı büyütsün inşallah. Bizde 2 saatte bir emzirin dedi hastanedeki hemşireler bebek sarılık oldu sağlık ocağındaki ebemiz 1 saat te bir emecek dedi saat başı emzirdim sonra sarılığı öyle düştü.
ayseyilmaz6161 Ataselim saat başı emzir canım sarılık olmasın. Kan şekeri düştükçe uyju hali artar. Bol bol emzir hem de sütün artsın
Merve-HanifeDuru 2 saatte bir emzirmeniz lazım sarılık olabilir dikkat edin çok uyutmayın hatta sık sık emzirmeye bakın
Vildan2334 Ataselim bol bol emzirin 2 saatte bir mutlaka sarilik dönemini atlattiktan sonra uyandirmaniza gerek kalmiyor kendi uyaniyor oyle emzirirsiniz su an dikkat edin Hayirli olsun Allah analı babalı büyütsün ❤
Emir123ali Ataselim bizde sarılık olmuştu hiç saate takılmadan sürekli emzirmiştim gecede uyandırman lazım gece alerimini kur 2 sat ama gündüz devamlı emzirmen lazım allah göstermesin sarılık olduysa ondan uyunmaz uyandırman lazım