endoplazmikretikulumiste Yürüteç hk farklı şeyler duyuyorum kızlar sakıncalı mı , değilse kaç aylıkken başlanmalı , sakıncalıysa yerine ne koymalı ??
Vildan2334 endoplazmikretikulumiste sakincali maalesef bende hep ikilemde kaldım cevremde herkes kullaniyor doktorum onermiyor yurutecle heryer gidebilir kendine zarar verir omurilik problemi olabilir ve parmak ucunda yürüyebilirmis ekstra olarak yürümeyi öğrenmiyormus kendini iterek hareket ediyormuş vs vs bende cok istiyorum 6. Aydan sonra sanirim kullaniliyor ama almicam galiba ben
ecemm-6161 endoplazmikretikulumiste canım ben almadım hediye geldi inanır MIsın hafta da 3 kere koyuyorum ama oğlum hiç sevmiyor kendi emekliyor tutup kalkıyor zateb. Hersey yaoıyır en Fazla 20 dak duruyor içinde düşün 😊😂
Mrveykt endoplazmikretikulumiste Vallah tafsiye etmem… Birtane Video gördüm bahcedeler bebek yürütücüyle gidiyor yağlı dolu tencereyi üzerine döküyor… ALLAH KORUSUN. DIKKAT EDIN
Oyku123 endoplazmikretikulumiste doktorumuz hic onermedi ama gun icinde kimsen yoktur bakacak tuvalete gitmen gerekir yemek yemen gerekir yapman gereken isin olur nefes almak icin sadece gunde yarim saati gecmicek sekilde koyabilirsin dedi 6 .aydan 9 aya kadar gunde yarim saat koydum ama hep basimda durdum . 9 ayda yurumeye kalkıştı kızim hemen kaldırdim ortadan cok sukur hicbir sorun olmadı 9.bucuk aylikta yurudu . Tuvalete gitmek icin kurtaricım oldu bi nevi 😂 ama ayakta durmayi adim atmayi da yuruteç sayesinde epey ogrenmişti
Aybk_66 Bende kimseyi dinlemedim bi sure koydum bakdim yuruyusleri degisti parmak uclarinda yurumeye basladi yurumesi degisti hemn hayatimdan cikartim zarari cok oluyo dyeblirim4
melisitos Parmak ucu yürümeyi teşvik dışında omurilik sağlığı için de iyi değil diye biliyorum. Eltim fizyoterapist ilk dediği şey yürütecek ve hoppala alma olmuştu. Yürüme arkadaşları var. Böyle el arabası gibi veya bazen yaşlı insanların yürüme yardımcısı gibi. Onlardan kullanilabilirmis.