Benim kızımda 2 ay 20 günlük 7-8 gündür ishal gibi anne sütüyle besleniyor sarı ve hafif yeşilimsi kakası önce kabızdı ondan şikayetçiydim şimdide ishalinden 🤦🏻♀️ Durmuyorda ishali napacam bilmiyorum memleketteyim doktorunda tayini çıkmış doktor yok kaldım böyle 😓