Solyanim09 yaa çok geçmiş olsun. Bende geçen ay özele 4 bin TL harcadım fazlası var eksiği yok , bir şey bulamadılar. Günlerce yememişti zorla 30 cc filan yediriyordum 4 aylık bebeğe 12 saatte. Başka doktora götürdüm idrar yolu enfeksiyonu var dedi kültür testi yapıldı. Bir şurup verdi de yemeye başladı yavrum. Aslında devlet hastanesi ndeki doktorlar daha bilgili bizim burda da. Her il aynı değildir tabi ama bizim burda öyle olduğunu anladım