_aysun_ bebeğiniz kaç aylık ? Biberonu tam dik tutmayın, az yere eğimli tutun başlık kısmının yarısı mama ile dolu olsun tamamı değil. Benim bebeğim de ilk aylarda dediğiniz gibiydi, dediğim şekilde yapıyordum. Bir de nefesini toparlasın geri verin sürekli ağzında durmasın, yavaş yavaş yani 😊