muhendisanne1 Bu ara çok fazla görüyorum diş ateşi, ya da algıda seçicilik oldu. Bizim de geçen hafta başımızdaydı, 39, 39.5. Doktorun dediği şu oldu, önce ılık duşa sokun, ateşi 38 altına düşürün, sonra calpol verin. Calpol işe yaramadı, Ibufen de verdik beraberinde. Diş ateşiyse 3 günün sonunda %90 geçer, geçmezse getirin dedi. Tam da 3 gün sonra aşırı terledi bir uykusunda ve ateş kesildi. Çok geçmiş olsun