Dilaradgn Arkadaşlar sırtım belim hala ağrıyor 3 ay oldu hafiflemesi yok mu bu durumun ya , neler yaptınız acaba beni de bilgilendirir misiniz veya aynı kaldı mı ağrısı olanlar var mı hala benim gibi
Tazeanne3434 Dilaradgn ağır bir kaldırınca sadece belim ağrıyor 3 ay oldu bende doğum yapalı tam belimin ortasında omurilikde hissediyorum ağrıyı
AlmilaDoga Dilaradgn yaniii sırf o ağrıyı hissetmemek için doğumdan çıkıp ilk24saatte 4-5kilo su içtim
lingolingo Dilaradgn benimde cok sirtim agridi ama ben surekli kucakta oldugu icin diye dusundum spinaldenmiy mis o ahri 😂 geciyor geciyor sanirim 3 yada 4 den sonra rahatladim bende
gocebebirbayan Dilaradgn böyle bir ağrım olmasın diye ameliyattan çıktıktan sonra yemeye izin verdikleri an 2 si 1 arada ve arttırarak sürekli su içtim. İlk içtiğimde 1-2 yudum almıştım sudan. Tahmini Bebeğim 3 aylık olana kadar günde 2 tane nescafe içtim. Bol bol su içtim Şubat ayında. Çok şükür ağrım hiç olmadı. Sadece canım berk olmadığı için yani hassas olduğu için biraz geç ayağa kalktım ameliyat yerimin sızısından.
Berk2020Mert2008 Dilaradgn hergün düzenli doğumdan çıkar çıkmaz başladık nescafe içmeye günde 2 fincan içerdim 2 aylık dolduktan sonra eski normal ağrısız Halime döndüm ve çokça su günde 4 litre su içiyordum şimdi yaşımıza girdik herşey yolunda hiç spinal sezeryan olmamış gibiyim
Nazo0742 Ben doğum yapalı 7 ay olucak ama çok ayakta kaldığımda veya eğildiğimde belimin ortasına yanma sonra ağrı giriyor hala
Ecem1903 Dilaradgn benm ilk gunden beri hic agrim olmadı maşallah diyim kendime 😂 bı 10 gün dikiş ağrısı çektim sonrasinda sanki hıc sezeryan olmamisim gibi ben bide ilk spinal sonra genel anestezi aldm ikisininde bı sorunu olmadı bende
Gunsss Benim öncesinde de belim sırtım ağrırdı doğumdan sonra sadece yatarken çok daha fazla olmaya başladı 😒 bazı geceler sağımdan soluma dönemiyorum 9,5 ay oldu doğum yapalı
Mommy_Bird Dilaradgn maalesef 15 aylık kızımdan kalan agrı hala varken tekrar doğum yaptım bence bu bel agrısı asla geçmeyecek