Sureyyabyt yaklasık 20 gun once benım de kızımın yüzünde birkac tane kızarıklık çıktı sonra ayak ve kollarında. Ateşi cıkınca gittik bogaz enfeksiyonu dedi doktor. Kuzeni de oyleydi ondan gecti buyuk ıhtımal.. Vucudunda ki lekeler artarsa getirin demişti. Antibiyotik kullandk.artmadı sukur.
Onun oncesinde de 1 ay once sırtında baya kızarıklık cıktı isilik gibi ama degil gibi de aynı zamanda acilde alerji ignesi yaptırdık 9 ayı bitmek uzere ydi yaptırdıgımızda bir sey olmadı sukur ki