Doğduğundan beri enjektörle temizliyorum.çok rahat ediyor.hiç ağlamıyor da.korkulacak hiç birşey yok aslında yan yatırıp 2 buçuk cc lik serum suyunu burnuna boca ediyorsunuz,diğer taraftan çıkıyor zaten. Üstüne de güzel bir emzirme.değmeyin keyfine.başlama kararı alırsanız her gün yapın,sık biriktiği zaman sayıyı arttıradabikirsiniz.hiç bir zararı yok.aksine genizi de temizler.ciğerlerine daha fazla hava gider