Elaa4050_ konuşmalarım da bir şey olduğunu düşünmüyorum. Gayet düzgün bir şekilde konuşuyorum. Siz konuştuğunuz kelimelere dikkat edin lütfen. Söylediğim cümleyi tekrar yazayım. Bir çocuk büyütüyorsunuz keşke bir araştırma yapsaydınız ne aşısı var ne yok diye. Anne olarak her şeyi araştırmıyor muyuz ? Deterjanı, ek gıdası, oyuncağı ıvırı zıvırı. Birkaç dakika buna da baksaydınız keşke diyorum. En azından böyle bir aşının ücretli olduğunu bilince sağlık ocağında size rota yaptım diyen hemşireye tekrar teyit ettirdiniz.