Yagizefeninannesi Bilge8877 annem 6 ay bitince rahatlayacaksın dedi 6 ay bitti zorlaştı yaşı gelsin rahatlarsın dedi zorlaştı yürüsün rahatlarsın dedi daha da zorlaştı 😂😂 inanın sonu gelmeyen bi yol 😂😂 yalan valla
Yagizefeninannesi Cascas19 bu bi hastalık değil canım farklılık, dünyanın en güzel yavruları bence onlar 🙏 öyle bişey varsa da rabbim ona da sana da güç versin, yolu bahtı güzel olsun yavrunun🙏
Cascas19 Yagizefeninannesi ben zaten hazırlıyorum kendimi öyle birşey varsa ya. Sonuçta oğlum da dünyada ki diğer 8 milyar insandan herhangi biri. “Aa benim çocuğumda olmaz öyle şey” kafasıyla binlerce aile geç farkedip pişmalık yaşıyor. Ben onlardan biri olmak istemiyorum. Birşey yoksa bana komşu teyze değil de bu işin uzmanı “çocuğun birşeyi yok” desin. Varsa da başım gözüm üstüne. 😊O beni canımın içi yavrum evladım. Büyük konuşmayayım ama her zaman için de öyle olacak inşallah. 🥰
Yagizefeninannesi Cascas19 ne kadar tatlı bi annesin ya 😍 burdan sana sarılasım geldi 😍😍 rabbim neylerse güzel eyler inşallah herşey iyi olur sizin için 🙏