Kızlar merhaba 2 tane bebeğim var aralarında 1 yaş bir ay var küçük olan 5 ay 15 günlük.
Sorunum şu ki gobegim hiç gitmedi hamileliklerimde bile böyle olmadı göbeğim ne yapmam lazım çok canımı sıkıyor. Hamilelik döneminden fazla goren bir da mi hamilesin diyor 😣 bu çaresi yolu var mi.
Normal doğum yaptım birde.
(Emziriyorum)