EfeTusemElif yenidoğanın böyle yapması çok normal sizden ayrılmak istemiyor güvende olmak istiyor, bence size güvenli bağlanmasını sağlamak adına kendinizden mahrum etmeyin benim Bebeğim de öyleydi 2 aylık olduk son 15 günde huyu değişti artık uykusu varsa yüz üstü yastığına yatırıyorum kendisi uyuyor eskiden memeden aldığım an uyanırdı. Bebeğinizin dünyaya alışmasına ve korkularını yenmesine yardımcı olun sürekli sarılın emzirin sözcüklerle destekleyin