Merhaba arkadaşlar,
başına gelen var mı kaç günde açıldı yada açılmadıysa ne yapıldı. İlk gördüğümde çok moralim bozuldu kendimi suçladım ıslak mendil pişik kremi kullanımı hiç duymadığım bir problemdi çok şükür enfeksiyon oluşmadan erken farketmişim