Simaybaran06 Meme redddi yaşadık emmek istemedi sagarak veriyorum azda olsa bu zamana kadar anne sütünü aldı bn emzirmk istiyorum emmiyor uyku sersemi memeyi veriyorum almıyor ama emzik alıyor acaba silokn uçla alır mı ki bir umut 😔başınıza gelen oldu 21 de 6 aylık olcaz
Lay Benim kızım ilk 6 gün emmemişti 6.gün silikon uçla emdi 52 günlük olana kadar silikon uçla emzirmiştim, bebeğim ilk doğduğunda kavrayamamıştı. emzirme danışmanı gelmişti o zaman bırakabildik. 6ayda etkisi olur mu fijrim yok açıkçası
endoplazmikretikulumiste Aynı şeyi bugün doktoruma sordum olur ama çok fazla mesai harcaman gerekıyor çok uğraşman gerekıyor dedi
Vira Bende henüz atlattım biberon ve emziği bırakın. Şırıngayla besleyin. Ağladığı çok oldu ama bir güne döndü birde şırıngayla verirken çok doyurmayın açlığını giderecek kadar. Zaten şırıngayı hiç sevmedi. Bağıra çağıra verdim.. o bağırdı yani 😁 bir de çok ağlıyor diye pes etmeyin. Memeyi deneyin bağırıyorsa eşinize verin gezdirsin tekrar size geri getirsin. Eş desteği çok önemli. Emziği de bıraktığı için uykuya dalmada problem yaşıyor ama olsun
Solin Bende silikonlu uçla emziriyorum kızım şuan 3 aylık başından beri silikonla emziriyorum ve ebeme sorduğumda bişey olmaz böyle devam et dedi