Eliffmomm canım benim ki de öyle, önceden bu kadar değildi son 1 haftadır arşa çıkto artık.. 15 aylık lğlum. Bi de benim ki çok yiyen bi bebek de değil, açtır diye kıyamıyorum da. Ama tok olduğunu biliyosam ya da yemek üstüyse oyalıyorum emzirmiyorum.. En olmadı dışarı çıkartıyorum ya da kuru meyve çerez seviyor öyle şeylerle oyalıyorum, napim bi şekilde unutması lazım.. Habire habire can sıkıntısına emme olmaz ki boş boş 🙄 Gelip gelip tshirtümü çekiştirip açmaya çalışıyo 🤷🏻♀️ gece de hep emiyo 🤦🏻♀️
Biraz daha anne sütü alsın diye s0üreci uzatıyorum yoks0a memeden kesmeyi düşünüyorum 🤔