Merhabalar bizimki anne bebek kan uyuşmazlığı sebebiyle 40 gun kadar sürdü tamamen geçmesi. En son gözden gidiyor sarılık bilginiz olsun ayaklardan başlayıp.Öncelikle anne sutu yeterli değilse mama takviyesi yapmanizi tavsiye ederim,sık emzirin,idrarla atacak sariligi ne kadar çok beslenirse o kadar çok idrar çıkışı olacaktır. Sütünüzü sağıp bakıp ne kadar içiyor bir haftalık bebek 30cc civarı içecektir. Doktorunuza danışarak ona göre mamayı verin,sütünüzü de aynı şekilde. Üzülmeyin elbet ki geciyor,sıkıntılı zaman dilimi bir haftaydi onuda atlatmışsınız sanırım,insallah hafta hafta azalarak bir an önce biter,He birde gece alarm kurun,gündüz her saat gece iki saatte bir emzirin uyanmazsa topugunu hafif sıkın uyanır,göğsünüzü ağzına dayayin zaten direk emecektir.