Bernanuryilmaz Iyi aksamlar kizlar.. Bebisim 9 bucuk aylik. Alttan iki dis cikardi simdide ustten 2 dis patlatti her dis patlatmasinda hasta oluyor soguk alginligi burun akintisi oluyor normal mi ??
irva Bernanuryilmaz Normal canım bazı bebeklerde oluyor.Benim oğlumda da kuru öksürük oluyor ara ara mesela.Alt iki dişi bugün patladı ilk dişlerimiz şükür.